آوينآوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خنده کن بی پروا،خنده هایت زیباست

یک ماهگی آوین گلی

1392/6/19 20:03
نویسنده : مامان و بابا
346 بازدید
اشتراک گذاری

برای گرفتن قد و وزن چقدر وقت خوابم گرفته شد خنثی

 

یه سر و صداهایی داره میاد انگار امروز یه خبرایی هستیول

 

 

نمیدونم چرا مامان این لباس جدیدرو تنم کرد؟سوال

 

 

پس همه این برنامه ها برای تولدم بود.بالاخره یک ماهم شدهورا

 

 

بهتره از فرصت استفاده کنم چندتا عکس تکی بگیرم اگه بزارناز خود راضی

 

 

فکر کنم دارن دنبال من میگردن،برم ببینم چه خبرهتعجب

 

 

مثل اینکه مهمونی دیگه تمومه اخه همه دارن میرنبای بای

 

روز خوبی بود ولی دیگه خسته شدم،بهتره برم یه چرتی بزنمساکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

SARA
23 شهریور 92 23:54
سلام به مامان و بابای خوشبخت آوین کوچولو... عکساشو خیلی دوست داشتم واقعاً معصومیت از سر و روش میباره .... لینکت کردم عزیز تا مطالبتو دنبال کنم خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظرم....
شریفی
6 مهر 92 13:57
ماشاالله چه نی نی نازی ایشالا همیشه سالم باشه و سایه پدر و مادر مهربونش بالای سرش باشه. منتظر عکسای جدید هستم. :-P