آوينآوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خنده کن بی پروا،خنده هایت زیباست

ماما

1392/9/24 20:09
نویسنده : مامان و بابا
223 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم بالاخره کلمه ای که من منتظرش بودم رو گفت و اون چیزی نبود جز

ماماقلب قلب قلب قلب

الهی ماما قربونت بره عروسک نازمقلب

 

صبح روز یکشنبه بیست و چهارم آذر وقتی که چهار ماه و شش روزت بود

چشم باز کردی و دو بار کلمه ماما رو تکرار کردی و من حسابی ذوق زده شده

بودم و فقط میبوسیدمت نفس ماماماچ ماچ ماچ ماچ

اینم موقعی که بابایی اومد خونه و اونم کلی ذوق کردقلب

 

 

یه عالمه دوست دارم عزیز دلمماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نجمه
25 آذر 92 22:37
الهی قربون اون صورت معصومت برم،عشقمی آوین گلم
عمو
25 آذر 92 23:03
سلام عزیزم دلم برات یه ذره شده آوین جون؛ پس کی می خوای عمو بگی؟
مامان احمدرضا
30 آذر 92 8:43
آفرین به آوین... آفرین به اوین
زهره
2 دی 92 17:53
ماشالا به دختر گلتون ملودی ما نه روز از اوین جون بزرگتره. روند رشدشون خیلی مشابه هست برام جالب بود.