آوينآوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خنده کن بی پروا،خنده هایت زیباست

آوین گلی غذا می خورد

1392/11/2 20:10
نویسنده : مامان و بابا
225 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز موعود فرا رسیدنیشخندبوهای خوبی داره میاد،حتماً برای اولین غذای

من تدارک زیادی دیدنخوشمزه

 

 

آخ جون،دیدین گفتم....قراره چلو کباب بخورمچشمک

 

 

مثل اینکه یه اشتباهی پیش اومده،کباب رو بردن به جاش این دوتا رو آوردن...

 

به هر حال من قاشق و چنگالم دستمه تا غذا بخورمخجالت

 

 

رو این دوتا هم که نوشته پایان شش ماهگی،پس من قراره چی بخورم؟!!!!!متفکر

 

 

 

همه چی رو که بردن،من موندم و یه قاشق چایخوری فرنیچشمک

 

 

خیلی خوشمزه بود ولی فکر کنم کباب بیشتر دوست داشته باشمزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 16:38
ماشالله به آوین جون/ خاله فدایه غذاخوردنت بشه
خاله نجمه
2 بهمن 92 22:39
فدای دخمل غذا خور بشمالهی بگردم چقدر هم خوشکل می خوردی عروسک