آوينآوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خنده کن بی پروا،خنده هایت زیباست

رفتم توی هفت ماهگی

1392/2/20 19:53
نویسنده : مامان و بابا
257 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی 7ماهه من سلام...

تا روز جشن سیسمونی نمی خواستم چیزی بنویسم ولی اینقدر شیطون شدی که دلم نیومد شیطنت هاتوثبت نکنم.

یه کار باحال که انجام میدی اینه که تا اسم بابایی میاد شروع میکنی به لگد زدن و حسابی از خجالت من در میای،جدیدا"هم که با خاله نجمه طرح دوستی ریختی و تا باهات حرف میزنه شروع میکنی به تکون خوردن،شبا هم که نمیذاری من بخوابم

همیشه نی نی شیطون دوست داشتم که ظاهرا"قراره یکیشو داشته باشم چون از الان داری خودتو نشون میدی:)

9روز دیگه که مصادف هست با شب تولد حضرت علی(ع)قراره جشن داشته باشیم.ایشالا بعدش میام و عکسهای سیسمونی و جشن رو میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
4 خرداد 92 16:17
نی نی نانا سدام.من خاله بابایی هستم.لباسات و سیسمونیت خیلی دشنگ بود.دست مامان جونت درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود.خاله نجمه هم حسابی سنگ تموم گذاشته بود و هنر نمایی کرده بود.عمه ها هم زحمت کشیدند.ممنون سلامبه مامانی و بابایی برسون. اینجوریبا یه لگد حسابی