آوينآوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خنده کن بی پروا،خنده هایت زیباست

یک روز زیبای برفی

1392/10/12 20:09
نویسنده : مامان و بابا
263 بازدید
اشتراک گذاری

یازدهمین روز زمستون که من صد و چهل و پنج روزه بودم یه روز خیلی قشنگ

بود.آسمون سفید سفید بود و برف میبارید و من برای اولین بار برف هم دیدم.لبخند

 

 

 

خدایا شکرت به خاطر این نعمت زیبات که واقعا لذت بخش بود.....

اولش از پشت پنجره نگاه میکردم چون مامانی گفت سرما میخورمچشمک

 

 

ولی وقتی دید که من خیلی دوست دارم برم بیرون اونم موافقت کردنیشخند

 

 

خاله نجمه جونم دو روزه که رفته سفر و من برای اولین بار ازش دورم،یه

کوچولو هم بهانه میگیرم ولی خب میدونم که زود برمیگرده پیشمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نجمه
12 دی 92 18:24
الهی قربون اون نگاه خوشکلت برم.دلم واست یه ذره شده عروسک خوشکلم
آرنی
16 دی 92 8:54
الهیییییییییی فدات بشم گلم خیلی جیگر شدیااااااا عزیزم با افتخار لینکتون کردم شماهم دوست داشتین منو لینک کنین
زهره
20 دی 92 21:20
خوش بحال آوین جون که برف هم دیده مواظبش باشین بیرون میره سرما نخوره ما هم هفته بعد میایم شیراز ولی فکر نکنم دیگه برف باشه